torsdag 16 februari 2012

hej.
Idag har jag varit på något museum med massa djur (minns inte vad de hette).
de va jätte kul.

Och jag vet att jag är tråkig för jag skriver nästan ingeting i min blogg men asså jag orkar bara inte.. Jag hatar att vara tonåring just nu.. allt är bara fel och man orkar inte med livet (så är de för MEJ iaf så shut up)
och vissa dagar är jag as glad och andra dagar är jag bara sur och ledsen. Den sista tiden har varit svår, speciellt i nu senaste tiden i skolan.. Men då är de tur att jag har min bästa vän pauline som jag kan prata med :)<3
och så kan jag prata med Lova också :)

menmen, nu är jag trött, det har vart en lång dag och jag vill sova.
Men hejdå så länge och så ses vi nästa gång jag orkar skriva,, (kan man ens skriva så? aja min blogg mina ord, godnatt alla som kollar)!


bara för att jag tyckte den va bra..................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar