tisdag 27 december 2011

kom på att jag kan lägga ut lite bilder på de jag fick i julklapp :D


nail-kitt (stav)
fick jag av William <3

  
Mia O Klara (film)


USB-minne YAAY!
av mamma och pappa <3


snygga hörlurar
av farfar : )


en as go tröja
som jag fick av mamma och pappa : D



En OnePice, världens mysagaste klädesplagg (tycker jag)
som jag fick av mamma och pappa <3
tacktacktack <3


Och en kylplatta för datorn (vet inte vad de heter)
som jag också fick av mamma och pappa!



Sedan har jag fått godis (marsmallows) av mormor och farmor : )
en almenacka, hehe (kan behövas)


lite flera bilder...

perfym som luktar jätte gott
av min faster Katarina : )


en jätte snygg tröja 
(+ ett par örhängen, men dom är inte med på bild)
som jag fick av min kusin Pernilla <3






och en massa andra saker, men dom  orkade jag inte ta kort på, hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar