tisdag 13 december 2011

Har inte haft lust att blogga...så jag tog en paus, men nu är jag tillbaka  : )
Är med Agnes idag och vi klädde granen och kollade på detta klipp


HAHAHAHA OMG!!

iaf, hon ska snart hem : (
men de har iallafall varit så  jävla kul att ha henne här ! !! ! : )


aja hejdå, skriver nog ett inlägg senare ikväll eller något. Men nu ska jag dricka upp min choklad och... VÄNTA förlåt men med tanke på choklad så kom jag på att jag var hos tandläkaren idag och satte in typ gummiband i käften för jag att jag ska få tandställning YAAY fast ändå BUU.. För jag vill ju ha fina tänder men jag vill INTE ha ont ... : (

aja om några år är den ju borta och då har jag ju genomlidigt smärtan MED tandställning eller vad man nu ska säga..Jag vet att jag förklarar jätte dåligt menmen ... 
hoppas jag blir söt i tandställning, de är jätte många på skolan som har de och vissa är söta i de och andra inte.

GAAH orkar inte skriva mer nu byebye : D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar